OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ:
w przypadku zmiany zamówienia, sposobu płatnosci lub dostawy prosimy o kontakt mailowy ( preferowany)
sklep@twojapasmanteria,pl
w szczególnych przypadkach : tel 601098546
Jeśli okzało by się, że dostępne ilości są niejsze niż te, które chcieli by Państwo zamówić. Jest możliwość zwiększenia ilości w sytemie.
Darmowa wysyłka kurierem lub Pocztą Polską jeśli zamówienie przekracza 200 zł
Sposoby wysyłki, formy transportu
Wysyłka Twojej paczki
Generalnie paczki są nadawane w ciągu 3 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej bądz kuriera. Cenniki wysyłki uzależnione są ściśle od wagi towaru.
Koszty wysyłki naliczne są automatycznie po dodaniu towaru do koszyka.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
-
Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
-
Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA
Zamówienia można składać
- bezpośrednio na stronie naszego sklepu
- na maila: sklep@twojapasmanteria.pl
Towar wysyłamy do 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Można odebrać zamówienie w naszym sklepie który znajduje się na ulicy Fitznerów 2 w Siemianowicach
INFORMACJA DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH
Warunkiem dokonania zakupu jest założenie konta w naszym sklepie internetowym, realizujemy tylko sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem poczty lub kuriera „K-ex”. Przyjmowane zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na nasze konto w serwisie www.platnosci.pl lub na nasze konto mBank
Wysyłamy towary na nasz koszt jeżeli zamówienie przekracza 200 zł
ZWROTY I REKLAMACJE
Reklamacje należy składać do 14 dni roboczych po otrzymaniu towaru.
1. W przypadku uszkodzonego towaru wymieniamy go na nowy, a koszt wysyłki pokrywa sklep.
2. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, dokonujemy wymiany na nowy lub zwracamy pieniądze. Należy odesłać do nas zwracane towary w stanie nienaruszonym.
3. Aby zwrócić towar lub wymienić, należy dołączyć oryginał paragonu.
PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZWROTU TOWARU
FORMULARZ ZWROTU TOWARU DO POBRANIA
KOSZTY WYSYŁKI
Wysyłamy paczki zagranicę. Cennik paczek zagranicznych znajdziecie Państwo TUTAJ
DODATKOWE INFORMACJE
W przypadku, gdy przesyłka realizowana jest za pomocą kuriera "K-ex" klient może sprawdzać gdzie aktualnie znajduje się przesyłka na stronie http://www.k-ex.pl po wpisaniu numeru przesyłki, który wysyłamy na życzenie mailem.
Klient jest informowany o każdym etapie realizacji zamówienia za pomocą maili. Może również sprawdzić stan realizacji zamówień na stronie naszego sklepu po zalogowaniu.